Wednesday, April 27, 2011

Hospital Sungai Buloh

Hospital nie blh dikatakn baru lah jugak.. tapi x pernh pergi lagi walaupun hospital nie diantara hospital yg terdekat dengan rmh mama..heh.. bnyak gak dengar komen2 ibu2 mengandung yang bersalin disana.. tapi majoriti sumer ckp OK... tapi my hubby cam x setuju nak mama bersalin kat sini..huhu.. jom baca komen teman2 lain..hehe..

Zaleha Ahmad Nazri
sy bersalin dua2 anak kat hosp sg buloh...anak 1st thn 2007 suami x leh masuk labour room..dok wad kelas 2...baby die mandikan n pakaikan baju siap pas mandi...kena RM115 dok 2 mlm. Anak 2nd bersalin bln 2 thn 2010, suami leh msk labour room..dok wad kelas 3..baby die mandikan tp kite kena pakaikan baju sendiri...kena RM42 je...dok sehari semlm je...dua2 anak bersalin normal...

Nanie Ariffin
masa bersalin thn 2008...xder pelatih pn...yg sambut bb masa tu sister,sumer yg senior2 jek...cuma kt wad tu...baru la nmpk yg muda belia...heheheheh

Liza WatyKhalili
saya pun bersalin kat hpital sungai buloh pada tahun 2007, 2009 dan tahun ni bulan 10.masa ni hubby tak leh masuk tapi oklah layanan kat sana cuma pada tahun 2009 uri saya melekat jadi kena tolak pegi operation room dan dibius untuk seluk dengan tangan ambil uri...habis uri hancur hubby kata..harap harap kali ni tak ada lah kes uri melekat ni

PuAn SaLwa
saya bersalin tahun 2008, nurse semua bagus..masa jahit siap bagi tahu jahitan ke berapa..semua dia tunjuk ajar...bersih dan besar..cuma bilik bersalin jer tak cukup...mmg ada yg kena bersalin atas katil tolak jer..coz tak sempat..thats nasib..anak ke-2 ni yg bakal bersalin bln 8, saya di sana jugak..doakan di permudahkan segala urusan oleh-NYA..amin....

Suriani Ibrahim
novena:saya dulu check up swasta..bersalin kat hspital sg.buloh..semua ok je..kos bersalin normal..seingat saya 24jam..1hari xsampai rm100.00..

jom layan pic2 tentang hospital sungai buloh



No comments: